Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan PERKHIDMATAN
Tajuk tender

Tawaran Tender Bagi Perkhidmatan Sokongan Operasi Dan Penyenggaraan Bagi Perkakasan, Perisian, Aplikasi Dan Rangkaian Untuk Oral Health Clinical Information System (OHCIS) Dan eKL (P

Kod bidang Kod bidang 210100 iaitu Sub-Bidang 210101, 210102, 210103, 210104, 210105 dan 210106
No. Jadual T/P & P 169/2011
Harga Dokumen (RM) 60
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 12-12-2011 04:00:00
Kelayakan kontraktor Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA di bawah kod bidang 210100 iaitu Sub-Bidang 210101, 210102, 210103, 210104, 210105 dan 210106
Penerangan

DOKUMEN TENDER

Dokumen tender boleh diperolehi/dijual bermula pada tarikh iklan disiarkan di Kaunter Tender Dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti yang berikut:-

 

ISNIN – KHAMIS       -      8.00 PAGI                        -           1.00 TENGAH HARI

                                 -      2.00 PETANG                  -           4.00 PETANG

 

            JUMAAT        -      8.00 PAGI                        -           12.00 TENGAH HARI

                                   -      2.45 PETANG                  -           4.00 PETANG

 

TARIKH & MASA TUTUP TENDER

Tawaran Tender ini ditutup pada 12 Disember 2011 (Isnin),  jam 12.00 tengah hari.  Tempat serahan Dokumen Tender hanya di :-

 

KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

62590 PUTRAJAYA 

 

TAWARAN YANG LEWAT DITERIMA TIDAK AKAN DIPERTIMBANGKAN.

 Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Money Order/Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. Bayaran ini tidak akan dikembalikan sama ada berjaya atau tidak. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER HANYA PERLU MEMBAWA NO. PENDAFTARAN DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA SERTA SALINAN SIJIL PENDAFTARAN (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi invois yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG