MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan KERJA
Tajuk tender

Cadangan Pengubahsuaian Pejabat Di Blok E3, Parcel E Untuk Kementerian Kesihatan Malaysia

Kod bidang
No. Jadual T/P & P 94/2011
Harga Dokumen (RM) 250
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 05-09-2011 04:00:00
Kelayakan kontraktor Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM/CIDB) Dan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK)/UPKJ/ PUKONSA
Penerangan

TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN DIJUAL

Dokumen Tender boleh diperolehi/ dijual selepas taklimat/lawatan tapak di :-

Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

 Isnin – Khamis :

8.00 pg – 1.00 ptg

2.00 ptg – 4.00 ptg

Jumaat :

8.00 pg – 12.00 t/hari

2.45 ptg – 4.00 ptg

 

SYARAT PENDAFTARAN

-  PKK Kelas B,

Kepala II, Sub-Kepala 7

 

-  Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia

CIDB Gred G6

 

-  PUKONSA

Kelas B, Tajuk 2, Tajuk Kecil 7

 

-  UPKJ

Kelas B, Kepala II, Sub-Kepala 3(c)

 

Taraf /Jenis Syarikat

TERBUKA

 

TARIKH/TEMPAT/MASA TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK

(Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB)

Tarikh    :10 Ogos 2011  (Rabu)

 Masa     :10.30 pagi        

Tempat  : Bilik Mesyuarat Utama,

              Aras  4, Bahagian  Perkhidmatan Kejuruteraan,

              Blok E6, Parcel E, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,

              Putrajaya.

Dokumen Tender yang lewat diterima tidak akan di pertimbangkan.

 

Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:

KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

62590 PUTRAJAYA

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN MEMBAWA SIJIL ASAL LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (LPIPM/CIDB) DAN PUSAT KHIDMAT KONTRAKTOR (PKK)/PUSAT PENDAFTARAN KONTRAKTOR-KONTRAKTOR KERJA, BEKALAN DAN PERKHIDMATAN NEGERI SABAH (PUKONSA)/UNIT PENDAFTARAN KONTRAKTOR DAN JURU PERUNDING SARAWAK (UPKJ)  BERSERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia

 


Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG