MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan BEKALAN
Tajuk tender

BIL

Kod bidang

No. Jadual T/P & P 81/2012 - T/P & P 86/2012
Harga Dokumen (RM)
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 04-10-2012 04:00:00
Kelayakan kontraktor Pembekal-pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di bawah kod bidang yang dinyatakan
Penerangan

 

 

 BIL.

 BUTIR-BUTIR TAWARAN

 JADUAL T/P&P

 KOD BIDANG

KAEDAH PEROLEHAN 

 1.

 Tawaran Pembekalan Perindropril 4Mg Tablet/ Kapsul  

 No. Tender : X0251010304120066

 

81/2012

 

050202

 

Secara ePerolehan

 2.

 Tawaran Pembekalan Omeprazole 40Mg Injection

 No. Tender : X0251010304120067

 

82/2012

 

050202

 

Secara ePerolehan

 3.

 Tawaran Pembekalan Ipratropium Bromide 0.5 Mg & Salbutamol 2.5Mg Per UDV.

 No. Tender : X0251010304120068

 

83/2012

 

050202

 

Secara ePerolehan

 4.

 Tawaran Pembekalan Rocuronium Bromide 10MG / ML Injection.

 No. Tender : X0251010304120069

 

84/2012

 

050202

 

Secara ePerolehan

 5.

 Tawaran Pembekalan Sterile Water For Irrigation 500ML

 No. Tender : X0251010304120070

 

85/2012

 

050201

 

Secara ePerolehan

 

 6.

 Tawaran Pembekalan Zidovudine 300 MG + Lamivudine 150 Mg Tablet.

 No. Tender : X0251010304120071

 

86/2012

 

050201

atau             050202

 

Secara ePerolehan

 

Telecenter:

                        Kaunter Tender Dan Sebut Harga,

                        Bahagian Perolehan dan Penswastaan,

                        Kementerian Kesihatan Malaysia,

                        Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1,

                        Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,

                        62590 PUTRAJAYA

                        No. Telefon    :           03-8883 2968

                                                          03-8883 2964

 

Dokumen Tender boleh disemak di alamat seperti di atas semasa waktu pejabat mulai     12 September 2012 (Rabu) atau dengan melayari www.eperolehan.com.my.

 

ISNIN – KHAMIS       -      8.00 PAGI                        -           1.00 PETANG

                                  -      2.00 PETANG                  -           4.00 PETANG

 

            JUMAAT        -      8.00 PAGI                        -           12.00 TENGAH HARI

                                  -      2.45 PETANG                  -           4.00 PETANG

 

Pembekal yang ingin menyertai tender ini mestilah ePerolehan enabled.  Nombor Rujukan yang dijana oleh sistem ePerolehan boleh diperolehi di Kaunter Telecenter di alamat dan no. Telefon seperti di atas mulai 12 September 2012(Rabu) dengan Hanya Perlu Membawa No. Pendaftaran Dengan Kementerian Kewangan Malaysia Atau Salinan Sijil Pendaftaran Untuk Pengesahan Pendaftaran.

Cadangan Teknikal dan Cadangan Kewangan yang lengkap hendaklah dikunci masuk (key-in) ke dalam sistem ePerolehan dan cadangan ini perlu dikemukakan secara manual      pada atau sebelum 4 Oktober 2012 (Khamis), jam 12.00 tengah hari.  Semua dokumen sokongan tender (seperti katalog, profil syarikat dan lain-lain) hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bertulis No. Rujukan Unik yang dijana oleh sistem ePerolehan.  Sampul surat tersebut hendaklah dimasukkan ke dalam peti tender beralamat seperti di atas  pada atau sebelum 4 Oktober 2012 (Khamis),  jam 12.00 tengah hari.  Tawaran yang lewat diterima tidak akan dipertimbangkan.

Kementerian Kesihatan Malaysia tidak terikat untuk menerima tawaran yang terendah ataupun sebarang tawaran.

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

 

 

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG