MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan BEKALAN
Tajuk tender

 BIL.

Kod bidang

050201,050202
No. Jadual T/P & P 106 - 111/2012
Harga Dokumen (RM)
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 07-01-2013 04:00:00
Kelayakan kontraktor Tender adalah dipelawa kepada Pembekal-pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di bawah kod bidang yang dinyatakan.
Penerangan

 BIL.

 BUTIR-BUTIR TAWARAN

 JADUAL T/P&P

 KOD BIDANG

 KAEDAH PEROLEHAN 

 1.

 Tawaran Pembekalan Cefuroxime 125 Mg Tablet/Kapsul

 

No. Tender : X0251010304120082 

 106/2012

 050202

 Secara ePerolehan

 2.

 Tawaran Pembekalan Lamivudine 100 Mg Tablet/Kapsul

 

No. Tender : X0251010304120083

 107/2012

 050202

 Secara ePerolehan

 3.

 Tawaran Pembekalan Deferiprone 500 Mg Tablet/Kapsul

 

No. Tender : X0251010304120084

 108/2012

 050202

 Secara ePerolehan

 4.

 Tawaran Pembekalan Levitiracetam 500 Mg Tablet/Kapsul

 

No. Tender : X0251010304120085

 109/2012

 050202

 Secara ePerolehan

 5.

 

 Tawaran Pembekalan Efavirenz 600 Mg Tablet/Kapsul

 

No. Tender : X0251010304120086

 110/2012

 050202

 Secara ePerolehan

 6.

 Tawaran Pembekalan Sevoflurane Liquid

 

No. Tender : X0251010304120087

 111/2012

 050202

 Secara ePerolehan

 

Telecenter:

                        Kaunter Tender Dan Sebut Harga,

                        Bahagian Perolehan dan Penswastaan,

                        Kementerian Kesihatan Malaysia,

                        Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1,

                        Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,

                        62590 PUTRAJAYA

                        No. Telefon    :           03-8883 2968

                                                          03-8883 2964

 

 

Dokumen Tender boleh disemak di alamat seperti di atas semasa waktu pejabat mulai    12 Disember 2012 (Rabu) atau dengan melayari www.eperolehan.com.my.

 

ISNIN – KHAMIS       -      8.00 PAGI                        -           1.00 PETANG

                                    -      2.00 PETANG                 -           4.00 PETANG

 

            JUMAAT        -      8.00 PAGI                        -           12.00 TENGAH HARI

                                  -      2.45 PETANG                  -           4.00 PETANG

 

 

Pembekal yang ingin menyertai tender ini mestilah ePerolehan enabled.  Nombor Rujukan yang dijana oleh sistem ePerolehan boleh diperolehi di Kaunter Telecenter di alamat dan no. Telefon seperti di atas mulai 12 Disember 2012 (Rabu) dengan Hanya Perlu Membawa No. Pendaftaran Dengan Kementerian Kewangan Malaysia Atau Salinan Sijil Pendaftaran Untuk Pengesahan Pendaftaran.

 

Cadangan Teknikal dan Cadangan Kewangan yang lengkap hendaklah dikunci masuk (key-in) ke dalam sistem ePerolehan dan cadangan ini perlu dikemukakan secara manual    pada atau sebelum 7 Januari 2013 (Isnin), jam 12.00 tengah hari .  Semua dokumen sokongan tender (seperti katalog, profil syarikat dan lain-lain) hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bertulis No. Rujukan Unik yang dijana oleh sistem ePerolehan.  Sampul surat tersebut hendaklah dimasukkan ke dalam peti tender beralamat seperti di atas pada atau sebelum 7 Januari 2013 (Isnin), jam 12.00 tengah hari.  Tawaran yang lewat diterima tidak akan dipertimbangkan.

 

Kementerian Kesihatan Malaysia tidak terikat untuk menerima tawaran yang terendah ataupun sebarang tawaran.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

 

 

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG