MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan BEKALAN
Tajuk tender

 BIL.

Kod bidang 050201, 050202, 050301, 060101
No. Jadual TP & P 10-16/2013
Harga Dokumen (RM)
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 11-03-2013 04:00:00
Kelayakan kontraktor Pembekal-pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia
Penerangan

 BIL.

 BUTIR-BUTIR TAWARAN

 JADUAL T/P&P

 KOD BIDANG

 KAEDAH PEROLEHAN 

1.

Tawaran Pembekalan Amicus Platelet/Plasma Collection Kit To Be Used On Amicus Separator Machine For Simultaneous Separation And Reinfusion/Blood Withdrawal Apheresis System.

No. Tender : X0251010304130009


 

10/2013

 

050301

 

Secara ePerolehan

2.

Tawaran Pembekalan Reagen Dan Peralatan Untuk Ujian Saringan Darah Secara Enzyme Immunoassy (EIA). 

No. Tender : X0251010304130010


 

11/2013

 

060101

 

Secara ePerolehan

3.

Tawaran Pembekalan Anastrozole 1 MG Tablet/Kapsul.

No. Tender : X0251010304130011


 

12/2013

 

050202

 

Secara ePerolehan

4.

Tawaran Pembekalan Alfuzosin HCL 10 MG Modified Release Tablet/Kapsul.

No. Tender : X0251010304130012


 

13/2013

 

050202

 

Secara ePerolehan

5.

Tawaran Pembekalan Ipratropium Bromide 20 MCG/Dose Inhalation

No. Tender : X0251010304130013


 

14/2013

 

050202

 

Secara ePerolehan

6.  

Tawaran Pembekalan Magnesium Trisilicate Mixture.

No. Tender : X0251010304130014



 

15/2013

 

050201

 

Secara ePerolehan

7.

Tawaran Pembekalan Ciprofloxacin 200 MG/100 ML Injection.

No. Tender : X0251010304130015


 

16/2013

 

050202

 

Secara ePerolehan

Telecenter:

                        Kaunter Tender Dan Sebut Harga,

                        Bahagian Perolehan dan Penswastaan,

                        Kementerian Kesihatan Malaysia,

                        Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1,

                        Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,

                        62590 PUTRAJAYA

                        No. Telefon    :           03-8883 3022

                                                          03-8883 2964

 

 

Dokumen Tender boleh disemak di alamat seperti di atas semasa waktu pejabat mulai   14 Februari 2013 (Isnin) atau dengan melayari www.eperolehan.com.my.

 

ISNIN – KHAMIS       -      8.00 PAGI                        -           1.00 PETANG

                                  -      2.00 PETANG                  -           4.00 PETANG

 

            JUMAAT        -      8.00 PAGI                        -           12.00 TENGAH HARI

                                    -      2.45 PETANG                  -           4.00 PETANG

 

 

Pembekal yang ingin menyertai tender ini mestilah ePerolehan enabled.  Nombor Rujukan yang dijana oleh sistem ePerolehan boleh diperolehi di Kaunter Telecenter di alamat dan no. Telefon seperti di atas mulai  14 Februari 2013 (Khamis) dengan Hanya Perlu Membawa No. Pendaftaran Dengan Kementerian Kewangan Malaysia Atau Salinan Sijil Pendaftaran Untuk Pengesahan Pendaftaran.

 

Cadangan Teknikal dan Cadangan Kewangan yang lengkap hendaklah dikunci masuk (key-in) ke dalam sistem ePerolehan dan cadangan ini perlu dikemukakan secara manual pada atau sebelum 11 Mac 2013 (Isnin), jam 12.00 tengah hari .  Semua dokumen sokongan tender (seperti katalog, profil syarikat dan lain-lain) hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bertulis No. Rujukan Unik yang dijana oleh sistem ePerolehan.  Sampul surat tersebut hendaklah dimasukkan ke dalam peti tender beralamat seperti di atas pada atau sebelum 11 Mac 2013 (Isnin), jam 12.00 tengah hari .  Tawaran yang lewat diterima tidak akan dipertimbangkan.

 

Kementerian Kesihatan Malaysia tidak terikat untuk menerima tawaran yang terendah ataupun sebarang tawaran.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan hanya sekali bayaran (one-time payment) melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan pada kadar sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) dengan had  maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi transaksi yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 atau

Setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan beberapa kali pembayaran (multiple payment) melalui sistem e-Perolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak 0.4% dengan had maksimum RM4,800.00 (Ringgit Malaysia: Empat Ribu Lapan Ratus Sahaja)bagi pesanan bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

*Yang mana berkenaan

 

 

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG