MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan BEKALAN
Tajuk tender

Tawaran Bagi Membekal, Menghantar, Memasang, Menguji Dan Mentauliah Alat Seperti Berikut:-

 

i)    16 Slice Multidetector Computerized Tomography Scanner (16MDCT) Di Hospital Labuan, Hospital Sarikei dan Hospital Lim

Kod bidang 050102
No. Jadual 18/2013
Harga Dokumen (RM)
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 27-03-2013 04:00:00
Kelayakan kontraktor Kontraktor-Kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA di bawah kod bidang 050102 DAN Memiliki Lesen Atom Kelas C di bawah Akta 304 Tahun 1984 yang dikeluarkan oleh Lembaga Perlesenan Tenaga Atom atas Nama Syarikat itu sendiri
Penerangan

BUTIR-BUTIR TAWARAN

JADUAL T/P&P

TARIKH/ MASA/TEMPAT

Lawatan Tapak

(Kehadiran Lawatan Tapak adalah WAJIB)

TARIKH TENDER DITUTUP 

HARGA

DOKUMEN

(RM)

 

Tawaran Bagi Membekal, Menghantar, Memasang, Menguji Dan Mentauliah Alat Seperti Berikut:-

 

i)    16 Slice Multidetector Computerized Tomography Scanner (16MDCT) Di Hospital Labuan, Hospital Sarikei dan Hospital Limbang – 3 Unit

 

ii)   General X-Ray With 80KW Generator Di Hospital Limbang – 1 Unit

 

iii)   Computed Radiography System Di Hospital Limbang – 1 Unit

 

18/2013

 

 

 

 

 

Tarikh    :  4 Mac 2013  (Isnin)         

Masa     :  9.30 pagi

Tempat  :  Jabatan Pengimejan Dan    Diagnostik Hospital Sarikei, Sarawak

 

 

27 Mac 2013 (Rabu), 12.00 tengah hari

 

 

 

90.00

 

 

 

Tarikh    :  5 Mac 2013 (Selasa)         

Masa     :  9.00 pagi

Tempat  :  Jabatan Pengimejan Dan Diagnostik Hospital Limbang, Sarawak

 

 

Tarikh    :  6 Mac 2013 (Rabu)         

Masa     :  9.00 pagi

Tempat  :  Jabatan Pengimejan Dan Diagnostik Hospital Labuan

 

 

DOKUMEN TENDER

 Dokumen Tender boleh diperolehi selepas lawatan tapak (6 Mac 2013) di Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

 

ISNIN – KHAMIS       -      8.00 PAGI                        -           1.00 PETANG

                                    -      2.00 PETANG                 -           4.00 PETANG

 

            JUMAAT        -      8.00 PAGI                        -           12.00 TENGAH HARI

                                                -      2.45 PETANG                 -           4.00 PETANG

 

 

Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:

 

                   KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

                        BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

                        KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

                        ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

                        PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

                        62590 PUTRAJAYA

 

                  TAWARAN YANG LEWAT TIDAK AKAN DITERIMA.

             

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Money Order/Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. Bayaran ini tidak akan dikembalikan sama ada berjaya atau tidak. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN  MEMBAWA SIJIL ASAL LESEN ATOM KELAS C DI BAWAH AKTA 304 TAHUN 1984 DAN SIJIL  PENDAFTARAN DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA BESERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan hanya sekali bayaran (one-time payment) melalui sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan pada kadar sebanyak 0.8% dengan had maksimum RM9,600 bagi transaksi yang bernilai RM1.2 juta atau lebih;

Atau

Setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan beberapa kali pembayaran (multiple payment)

melalui sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak 0.4% dengan had maksimum RM4,800 bagi pesanan bernilai RM1.2 juta atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG