MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan BEKALAN
Tajuk tender

Tawaran Tender Bagi Membekal, Menghantar, Memasang, menguji dan Mentauliah Alat Inductive Coupled Plasma-Mass Spectrometer (ICP-MS) dan Microwave Digestion System

Kod bidang 050102
No. Jadual TP&P 32-33/2013
Harga Dokumen (RM)
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 19-04-2013 04:00:00
Kelayakan kontraktor Kontraktor-Kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA
Penerangan

 

 

BUTIR-BUTIR TAWARAN


 

JADUAL T/P & P

 

KOD BIDANG

 

1. Tawaran Tender Bagi Membekal,  Menghantar, Memasang, Menguji dan Mentauliah Alat Inductive Coupled Plasma-Mass Spectrometer (ICP-MS)

 

32/2013

 

050102

 

2. Tawaran Tender bagi Membekal, Menghantar, Memasang, Menguji dan Mentauliah Alat Microwave Digestion System

 

33/2013

 

050102

 

(A)         DOKUMEN TENDER

Dokumen Tender boleh diperolehi mulai iklan disiarkan di Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

 

ISNIN – KHAMIS       -      8.00 PAGI                        -           1.00 PETANG

                                    -      2.00 PETANG                 -           4.00 PETANG

 

            JUMAAT        -      8.00 PAGI                        -           12.00 TENGAH HARI

                                      -      2.45 PETANG                 -           4.00 PETANG

 

(B)         TARIKH & MASA TUTUP TENDER

Tawaran Tender ini ditutup pada 19 April 2013 (Jumaat),  jam 12.00 tengah hari.   Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:

 

                        KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

                        BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

                        KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

                        ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

                        PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

                        62590 PUTRAJAYA

 

TAWARAN YANG LEWAT TIDAK AKAN DITERIMA.   

 

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Money Order/Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. Bayaran ini tidak akan dikembalikan sama ada berjaya atau tidak. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN  MEMBAWA SIJIL ASAL PENDAFTARAN DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA BESERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan hanya sekali bayaran (one-time payment) melalui sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan pada kadar sebanyak 0.8% dengan had maksimum RM9,600 bagi transaksi yang bernilai RM1.2 juta atau lebih;

 

Atau

 

Setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan beberapa kali pembayaran (multiple payment) melalui sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak 0.4% dengan had maksimum RM4,800 bagi pesanan bernilai RM1.2 juta atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG