MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan BEKALAN
Tajuk tender

Tawaran Tender Bagi Membekal, Memasang, Menguji Dan Mentauliah Peralatan Magnetic Resonance Imaging System 1.5T Di Jabatan Pengimejan Dan Diagnostik(Hospital Miri, Hospital Sultan Abdul Halim Sungai Petani, Hospital Pakar Sultanah Fatimah Muar)

Kod bidang 090100
No. Jadual T/P & P 83/2011
Harga Dokumen (RM) 70
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 03-08-2011 04:00:00
Kelayakan kontraktor Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA di bawah kod bidang 090100
Penerangan

Tawaran Tender Bagi Membekal, Memasang, Menguji Dan Mentauliah Peralatan Magnetic Resonance Imaging System 1.5T Di Jabatan Pengimejan Dan Diagnostik:

i)   Hospital Miri

ii)  Hospital Sultan Abdul Halim, Sungai Petani

iii) Hospital Pakar Sultanah Fatimah, Muar

 

TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN DIJUAL

Petender dikehendaki hadir di ketiga-tiga Lawatan Tapak.

Dokumen tender boleh diperolehi / dijual selepas tarikh Lawatan Tapak 3  di:

Kaunter Tender dan Sebut Harga
Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.

Pada waktu-waktu pejabat seperti berikut :

ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG

 

Kehadiran Lawatan Tapak adalah DIWAJIBKAN

Lawatan Tapak 1

Tarikh : 8 Julai 2011 (Jumaat)

Masa  : 9.00 pagi

Tempat : Jabatan Pengimejan Dan Diagnostik, Hospital Miri

 

Lawatan Tapak 2

Tarikh : 11 Julai 2011 (Isnin)

Masa  : 9.00 pagi

Tempat : Jabatan Pengimejan Dan Diagnostik, Hospital Sultan Abdul Halim Sungai Petani

 

Lawatan Tapak 3

Tarikh : 13 Julai 2011 (Rabu)

Masa  : 9.00 pagi

Tempat : Jabatan Pengimejan Dan Diagnostik, Hospital Pakar Sultanah Fatimah, Muar

 

Tempat serahan Dokumen Tender hanya di :

Kaunter Tender dan Sebut Harga
Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.

Tawaran yang lewat diterima tidak akan dipertimbangkan.

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang Pos atas nama  Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia.

Wang tunai/cek tidak diterima. Bayaran ini tidak dikembalikan samada berjaya atau tidak. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER HANYA PERLU MEMBAWA NO.PENDAFTARAN DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA ATAU SALINAN SIJIL PENDAFTARAN  (TIDAK DIKEMBALIKAN)  UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi melalui Sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak kosong perpuluhan lapan peratus (0.8%) mengikut setiap nilai invois yang dikemukakan kepada Kerajaan tertakluk kepada had maksimum RM9,600.00 (Ringgit Malaysia: Sembilan Ribu Enam Ratus Sahaja) bagi inovis yang bernilai RM1.2 juta (Ringgit Malaysia: Satu Juta Dua Ratus Ribu Sahaja) atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG