MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan PERKHIDMATAN
Tajuk tender Tawaran Tender Bagi Perkhidmatan Sokongan Hospital (PSH) Untuk Institut Kanser Negara (IKN) Merangkumi Kesemua Lima (5) Skop Perkhidmatan (Tajuk Tender Yang Lengkap, Sila Rujuk Jadual)
Kod bidang 220301, 220401, 220503,220601,221001, 221002, 222302
No. Jadual 176/2013
Harga Dokumen (RM) 0
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 28-11-2013 12:00:00
Kelayakan kontraktor Tawaran adalah dipelawa kepada Kontraktor-Kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA dalam kod bidang seperti dinyatakan
Penerangan

 

BUTIR-BUTIR TAWARAN

TARIKH/ MASA/TEMPAT

TAKLIMAT

(Kehadiran Taklimat adalah WAJIB)

KOD BIDANG

 

Tawaran Tender Bagi Perkhidmatan Sokongan Hospital (PSH) Untuk Institut Kanser Negara (IKN) Merangkumi Kesemua Lima (5) Skop Perkhidmatan seperti berikut:-

 

Tarikh    :  7 November 2013

                 (Khamis)

Masa     :  10.00 pagi

Tempat  :  Bilik Mesyuarat Pejabat Tapak, Institut Kanser Negara, Presint 7, Putrajaya

 

 

 

 

 

 

 

 

i)    Penyelenggaraan Kejuruteraan Fasiliti / Facility Engineering Maintenance Services (FEMS)

 

220301, 220401, 220503;

ii)   Penyelenggaraan Kejuruteraan Biomedikal / Biomedical Engineering Maintenance Services (BEMS)

 

220601;

 

iii)  Pengurusan Sisa Kesihatan / Healthcare Waste Management Services (HWMS)

 

 

 

Mematuhi keperluan Jabatan Alam Sekitar dan Garispanduan Healthcare Waste Kementerian Kesihatan Malaysia;

iv) Pembersihan / Cleansing Services (CLS)

 

221001, 221002; dan

v)  Linen dan Dobi / Linen and Laundry Services (LLS)

 

222302

 

(A)         DOKUMEN TENDER

Dokumen Tender boleh diperolehi selepas taklimat (7 November 2013) di Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

 

ISNIN – KHAMIS       -      8.00 PAGI                        -           1.00 PETANG

                                  -      2.00 PETANG                  -           4.00 PETANG

 

            JUMAAT        -      8.00 PAGI                        -           12.00 TENGAH HARI

                                  -      2.45 PETANG                  -           4.00 PETANG

 

(B)         TARIKH & MASA TUTUP TENDER

Tawaran Tender ini ditutup pada 28 November 2013 (Khamis),  jam 12.00 tengah hari.   Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:

 

                        BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

                        KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

                        ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

                        PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

                        62590 PUTRAJAYA

 

TAWARAN YANG LEWAT DITERIMA TIDAK AKAN DIPERTIMBANGKAN. KEMENTERIAN INI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB DI ATAS SEBARANG KELEWATAN PENGHANTARAAN DOKUMEN TENDER MELALUI POS LAJU / COURIER .

 

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Money Order/Wang Pos atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. Bayaran ini tidak akan dikembalikan sama ada berjaya atau tidak. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN  MEMBAWA SIJIL ASAL PENDAFTARAN DENGAN KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA BESERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

 

Kementerian Kesihatan Malaysia tidak terikat untuk menerima tawaran yang terendah ataupun sebarang tawaran.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan hanya sekali bayaran (one-time payment) melalui sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan pada kadar sebanyak 0.8% dengan had maksimum RM9,600 bagi transaksi yang bernilai RM1.2 juta atau lebih;

 

Atau

 

Setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan beberapa kali pembayaran (multiple payment) melalui sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak 0.4% dengan had maksimum RM4,800 bagi pesanan bernilai RM1.2 juta atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia 

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG