MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

bm en

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan KERJA
Tajuk tender

Cadangan Kerja-Kerja Menaiktaraf Bekalan Elektrik Serta Kerja-Kerja Lain Berkaitan Di Hospital Tengku Anis, Pasir Puteh, Kelantan.

Kod bidang
No. Jadual T/P & P 44/2013
Harga Dokumen (RM) 150
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 14-05-2013 04:00:00
Kelayakan kontraktor Kontraktor-Kontraktor Elektrik (Bumiputera) yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) Dan Pusat Khidmat Kontraktor (Bumiputera) dalam Gred dan kategori yang berkaitan
Penerangan

 

TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN DIJUAL

SYARAT PENDAFTARAN

TARIKH/TEMPAT/MASA

TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK(Taklimat/Lawatan Tapak adalah WAJIB)

TARIKH TENDER DITUTUP

Dokumen Tender boleh diperolehi/ dijual selepas taklimat/lawatan tapak di :-

Kaunter Tender dan Sebut Harga, Bahagian Perolehan dan Penswastaan, Kementerian Kesihatan Malaysia, Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,

62590 Putrajaya pada waktu-waktu pejabat seperti berikut:-

Isnin – Khamis :

8.00 pg – 1.00 ptg

2.00 ptg – 4.00 ptg

Jumaat :

8.00 pg – 12.00 t/hari

2.45 ptg – 4.00 ptg

 

  Lembaga 

  Pembangunan

  Industri

  Pembinaan

  Malaysia CIDB

- Gred G4 (Kerja

Elektrikal)

  - Ketegori ME

  - Pengkhususan  

    E04, E11

 

 

Taraf /Jenis Syarikat

 

BUMIPUTERA

 

 

 

 Tarikh : 23 April 2013

 Masa  : 10.00 pagi        

Tempat: Bilik Mesyuarat

Utama, Hospital  Tengku Anis, Pasir Puteh,

Kelantan

 

 

 

 

 

 

14 Mei 2013 (Selasa) pada jam 12.00 tengah hari

 

 

 

 

 

 

 

 

Tempat serahan Dokumen Tender hanya di:

 

            KAUNTER TENDER DAN SEBUT HARGA,

            BAHAGIAN PEROLEHAN DAN PENSWASTAAN,

            KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA,

            ARAS 7, BLOK E7, KOMPLEKS E, PRESINT 1,

            PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN,

            62590 PUTRAJAYA

 

DOKUMEN TENDER YANG LEWAT TIDAK AKAN DITERIMA.   KEMENTERIAN INI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB DI ATAS SEBARANG KELEWATAN PENGHANTARAAN DOKUMEN TENDER MELALUI POS LAJU / COURIER.

 

Bayaran bagi dokumen tender hendaklah dalam bentuk Bank Draf/Money Order  atas nama Ketua Setiausaha, Kementerian Kesihatan Malaysia. Wang tunai/cek tidak diterima. KONTRAKTOR-KONTRAKTOR YANG INGIN MEMBELI DOKUMEN TENDER DIWAJIBKAN MEMBAWA SIJIL ASAL LEMBAGA PEMBANGUNAN INDUSTRI PEMBINAAN MALAYSIA (CIDB) BERSERTA SALINAN FOTOSTAT (TIDAK DIKEMBALIKAN) UNTUK PENGESAHAN PENDAFTARAN.

 

Kementerian Kesihatan Malaysia tidak terikat untuk menerima tawaran yang terendah ataupun sebarang tawaran.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan hanya sekali bayaran (one-time payment) melalui sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan pada kadar sebanyak 0.8% dengan had maksimum RM9,600 bagi transaksi yang bernilai RM1.2 juta atau lebih;

 

Atau

 

Setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan beberapa kali pembayaran (multiple payment) melalui sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak 0.4% dengan had maksimum RM4,800 bagi pesanan bernilai RM1.2 juta atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG