MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

Maklum balas: Kecewa Dengan Tandas Hospital Temerloh

Perkara                      :           MAKLUM BALAS

 

Tajuk                          :           KECEWA DENGAN TANDAS HOSPITAL TEMERLOH

 

Akhbar                       :           KOSMO

 

Tarikh Siaran               :           18 JULAI 2012

 

Kategori                     :           ADUAN SMS

 

Dikeluarkan Oleh          :           PENGARAH

                                               HOSPITAL SULTAN HAJI AHMAD SHAH

                                               TEMERLOH

 

 

Terima kasih di atas aduan yang dikemukakan.  Pihak Pengurusan Hospital telah mengambil maklum mengenai aduan tersebut.  Untuk makluman, frekuensi minimum yang ditetapkan bagi kerja-keja pencucian tandas awam oleh Syarikat Konsesi dilakukan sebanyak enam kali pada setiap hari. Bagi memantau kerja-kerja pembersihan, seorang Penyelia diletakkan di setiap aras.

 

Memandangkan aduan tersebut umum, maka Syarikat Konsesi telah pun mengambil tindakan dengan menjalankan kerja-kerja pembersihan di semua tandan awam setiap aras.


  •