MyGov Portal
SearchFunction
Privacy Policy
feedbackform
PDPA
Broadcast
Pengenalan Kami
Berita
Soalan Lazim
Pekeliling
Hubungi Kami
Multilang
Sitemap
W3C Disability Accessibility
Number of Online Services
Freedom of Information
Online E-Participation
image
Tetapan Semula Menukar kontras kepada cerahMenukar kontras kepada asalMenukar kontras kepada gelapKecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
    T
    T

Print
Jenis tender TERBUKA
Kategori perolehan BEKALAN
Tajuk tender

BIL.

Kod bidang

Rujuk Jadual
No. Jadual Rujuk Jadual
Harga Dokumen (RM)
Tarikh Iklan
Tarikh Tutup 16-05-2013 04:00:00
Kelayakan kontraktor Pembekal-pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia
Penerangan

 

 

BIL.

 

BUTIR-BUTIR TAWARAN

 

JADUAL T/P&P

 

KOD BIDANG

 

1.

 

Tawaran Pembekalan Acetylsalicylic Acid (Aspirin) 100 MG + Glycine 45 MG Tablet/ Kapsul

No. Tender : X0251010304130031

 

49/2013

 

050201

 

2.

 

Tawaran Pembekalan Ezetimibe 10 MG Tablet/ Kapsul

No. Tender : X0251010304130032 

 

50/2013

 

050202

 

3.

 

Tawaran Pembekalan Losartan Potassium Tablet/Kapsul Secara Pakej:

a)    Losartan Potassium 50 MG Tablet/ Kapsul

b)    Losartan Potassium 100 MG Tablet/ Kapsul

No. Tender : X0251010304130033 

 

51/2013

 

050202

 

4.

 

Tawaran Pembekalan Valsartan Tablet/ Kapsul Secara Pakej:

a)    Valsartan 80 MG Tablet/ Kapsul

b)    Valsartan 160 MG Tablet/ Kapsul

No. Tender : X0251010304130034 

 

52/2013

 

050202

 

5.

 

Tawaran Pembekalan Doxazosin 4 MG Modified Release Tablet/ Kapsul

No. Tender : X0251010304130035 

 

53/2013

 

050202

 

6.

 

Tawaran Pembekalan Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Sodium Citrate Dan Tartaric Acid Powder

No. Tender : X0251010304130036

 

54/2013

 

050201

 

 

Secara ePerolehan

Telecenter:

                        Kaunter Tender Dan Sebut Harga,

                        Bahagian Perolehan dan Penswastaan,

                        Kementerian Kesihatan Malaysia,

                        Aras 7, Blok E7, Kompleks E, Presint 1,

                        Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,

                        62590 PUTRAJAYA

                        No. Telefon    :           03-8883 3208

                                                          03-8883 3022

 

Dokumen Tender boleh disemak di alamat seperti di atas semasa waktu pejabat mulai   24 April 2013 (Rabu) atau dengan melayari www.eperolehan.com.my.

 

ISNIN – KHAMIS       -      8.00 PAGI                        -           1.00 PETANG

                                  -      2.00 PETANG                 -           4.00 PETANG

 

            JUMAAT        -      8.00 PAGI                        -           12.00 TENGAH HARI

                                  -      2.45 PETANG                 -           4.00 PETANG

 

Pembekal yang ingin menyertai tender ini mestilah ePerolehan enabled.  Nombor Rujukan yang dijana oleh sistem ePerolehan boleh diperolehi di Kaunter Telecenter di alamat dan no. Telefon seperti di atas mulai 24 April 2013 (Rabu) dengan Hanya Perlu Membawa No. Pendaftaran Dengan Kementerian Kewangan Malaysia Atau Salinan Sijil Pendaftaran Untuk Pengesahan Pendaftaran.

 

Cadangan Teknikal dan Cadangan Kewangan yang lengkap hendaklah dikunci masuk (key-in) ke dalam sistem ePerolehan dan cadangan ini perlu dikemukakan secara manual     pada atau sebelum 16 Mei 2013 (Khamis), jam 12.00 tengah hari. Semua dokumen sokongan tender (seperti katalog, profil syarikat dan lain-lain) hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bertulis No. Rujukan Unik yang dijana oleh sistem ePerolehan.  Sampul surat tersebut hendaklah dimasukkan ke dalam peti tender beralamat seperti di atas pada atau sebelum 16 Mei 2013 (Khamis), jam 12.00 tengah hari.   Tawaran yang lewat tidak akan diterima.

 

Kementerian Kesihatan Malaysia tidak terikat untuk menerima tawaran yang terendah ataupun sebarang tawaran.

 

Syarikat/Firma/Koperasi/Pemilikan Tunggal* hendaklah mengambil perhatian bahawa setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan hanya sekali bayaran (one-time payment) melalui sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan pada kadar sebanyak 0.8% dengan had maksimum RM9,600 bagi transaksi yang bernilai RM1.2 juta atau lebih;

 

Atau

 

Setiap transaksi bagi kontrak yang melibatkan beberapa kali pembayaran (multiple payment) melalui sistem ePerolehan akan dikenakan fi perkhidmatan sebanyak 0.4% dengan had maksimum RM4,800 bagi pesanan bernilai RM1.2 juta atau lebih.

 

*Yang mana berkenaan

 

 

Ketua Setiausaha,

Kementerian Kesihatan Malaysia.

Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran
Lampiran

 

Dokumen boleh diperolehi di:

 

 


Bahagian Perolehan dan Penswastaan,
Kementerian Kesihatan Malaysia,
Aras 7, Blok E7, Parcel E
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62590 Putrajaya.


pada waktu pejabat seperti berikut:


ISNIN - KHAMIS
8.00 PAGI - 1.00 PETANG
2.00 PTG - 4.00 PETANG

JUMAAT
8.00 PAGI - 12.00 TENGAH HARI
2.45 PTG - 4.00 PETANG